BENTUK BINAAN DUIT SYILING YANG HEBAT

Salam u all..

Hye selamat malam...Di malam hari yang indah ini tiba tiba jah miyo rasa rajin pula nak post kan enrty haha...maybe miyo terlebih rajin kut..haha...bukan apa tadi miyo terbelek la this paper...wooii sungguh menarik dan kreatif gila ...bukan apa guna duit syiling untuk bentuk binaan..subhanallah...kreatif..haha..kalau kau orang nak lebih lanjut jom tengox gambarnya..



Duit syiling merupakan matawang jenis kepingan yang dibuat daripada besi, timah dan sebagainya. Namun di dunia ini, luar biasa, pelik itu satu perkara yang jarang kita dapat melihat. Antaranya duit syiling yang sering kita gunakan, mereka mempunyai daya kreativiti untuk menjadikan duit syiling sebagai satu bentuk binaan yang menarik!


-CaNtiKan..-



Woooi,....lagI kreaT!f..


UniK-



Wooi Pyram!d Syiling hebat..


Tersangat Kreatif..=,=


eH betul kew..Bole melekat ni..x caye la..kan??


Woo menara condong ni..




Unik Yang Melebihi..



cOmel..mcm istana..


Hey kau orang cantikkan...ermm sungguh kreatifla..ore yang membuat ni..mesti mempunyai sifat penyabar miyo rase...haha kalu miyo yang buat..mesti confirm..la dah putus asa..hello...bukan sekejap la ..nak buat ini semua..ni semua..ni ambil masa yang agax lama....dan diikuti sifat yang sabar, tabah, gigih.. dan usaha...haha...dengan ada sikap kreatif .selain itu kita seharusnya bersyukur kepada illahi keran mempunyai ..kemahiran semula jadi...ok..la sampai cini lu u all kita sembang ..bye..salamm.. eh lupa jangan lupa bagi komen cikit yea..miyo nak dengar  hehe...