Selamat berpuasa kepada semua umat islam...


salam ramadhan....huhu

pertama kali saya ingin mintox maaf kerana x sempat nk update blog ny...banyak sangt keja x beyeh..huhu..maklum la nk spm kan tau ni.....saya ingin mengucapkan selamat menunaikan ibadah puasa ...di bulan yang pernuh keberkatan, kesucian,.saya berharap umat islam banyakkan melakukan ibadat yang banyak seperti ,solat terawih, sedekah, zikir, dan sentiasa selawat.sempena bulan ramadhan saya tanamkan hasrat untuk berjaya dalam peperiksaan spm 2011..isyallah...dan saya berharap dengan ade nya bulan ramadhan ia memberi implikasi perubahan dalam hidup saya dan menjadi insan yang pernuh bermotivasi isyallah.....saya berharap tuhan setiasa mendengarkan doa hambanya..yang x seberapa ini..isyallah...ok la sebelum saya mengundur diri saya menyususun sepuluh jari memohon maaf jika ade nya salah silap saya  sepnjang hri..biasala manusia x lari drpd kesilapan kan....ok sampai disini dulu , sekali lagi saya mengucapkn selamat mengerjakan ibadat puasa....ok ...ahlam wassalm.....salam.....